Märkning av lådor

Alexandra har dekorerat flyttlådor så vi ”lätt” ska se vad som är i.

Imorrn kommer fraktbolaget vi ska använda oss av och hämtar alla saker som vi ska ha med oss. Vi har bantat ner allting ordentligt, vi räknar med att det ska finnas bra butiker på Irland. Vi kommer ju också kunna åka till IKEA så det blir toppen, bra priser och bra kvalite. Det är en sak som stört oss på Malta, det finns saker att köpa men kvaliten suger, ofta trasigt när man kommer hem eller det saknas något, är detmot förmodan helt så går det snart sönder.

Vi kommer fylla en pall med lådor och det får räcka. Speciellt när vi fortfarande inte vet exakt var vi kommer bo heller, vill inte släpa runt på för mycket saker. Det är mest minnessaker som följer med.

Ska packa det sista nu och rensa upp (:

2 tankar om “Märkning av lådor

  1. Halloj! Var inne och spanade lite på min gamla blogg och hittade länk till din och ser att du inte varit särskilt aktiv heller 🙂
    Men ett inlägg för någon vecka sedan, tyder det på att du är igång igen?
    Ni har flyttat nu va? Hur känns det! Jag skrev ju för länge sedan på instagram men det har jag glömt att kolla på sedan!
    Vi mår fint här i Svea, är jätte glada över vårt beslut, men jag kan samtidigt längta tillbaka så det gör riktigt ont!! Det är större sorg jag känner nu än jag gjorde efter Sverige då vi lämnade 2014…
    Jag håller ju på lite och skriver en bok om vår resa men oftast är det så jobbigt att skriva för minnena är så starka så det slutar med att jag gråter och längtar tillbaka, hehe!!
    Men trots det är jag glad att vi lämnade, vi var klara. Det jag dock vill ha tillbaka är lovstilen vi hade där, den var mycket softare och mer chill än vad vi lyckats hålla den i Sverige!!

    Kanske vi ger oss ut på mer äventyr nån gång, inte en flytt men kanske några månader. Vem vet!!
    Hoppas ni har det riktigt bra och att du drar igång och bloggar här igen så vi får följa er 🙂
    Jag är bloggsugen igen…

    Må så gott och lycka till med nya landet ❤
    Kram Sara

    • Hej! Va roligt att höra från dej! Det är kul med blogg men jag är så dålig att underhålla dom haha har skickat en länk på din insta 😊 ja nog kommer vi sakna Malta på vissa saker men vi var så less den sista tiden. Så mkt som inte funkar och som vi störde oss på, plus att jac och kevin blev dåliga. Så när hyran höjdes bestämde vi oss att nu jäklar drar vi 🤣 spännande med egen bok! Kul för barnen sen också.
      Ja äventyr kan man ju göra, Irland är superfint det lilla regniga vi sett än så länge 😄 Nu ska vi bara hitta nånstanns att bo! 🤤 men det löser sej hoppas jag..snart 🤣 Kram på er 💖

Lämna en kommentar